WE COULD HAVE HAD IT ALL.

Gårdagen bestod av fina vänner i en bil med hög musik, någon som fick punktering, planerad skjutning på fåglar som inte blev av, 19-årig rebban, vitbergsbacken, lite vin och jävligt roligt. När jag kom hem bestämde jag mig för att det inte var så värt att sova när klockan var 4, eftersom att jag skulle upp klockan 7 för tandläkarbesök. Jag krigade igenom nästan hela natten, somnade dock vid 6, så jag kan väl säga att det blev en powernap.

Idag blev det lera till frukost. Bettskena med lera. Mysigt. Om en vecka ska jag nämligen bleka tänderna så jag var och skulle fixa med bettgrejen idag. Direkt jag kom hem däckade jag i sängen och sov till sunka ringde och väckte mig klockan 4..

Rebecka har iallafall just farit iväg med hennes far, så jag ska knatta in i durren för ikväll ska vi förtära leverförsämrande drycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0