IDAG/IKVÄLL


Jag vaknade upp brevid en inte allt för pigg rebban som blev "lagomt" glad över mitt babbel på morgonkvisten. Vi styrde en maxburgare och var ute och gled ett tag. Gómiddag styrdes upp och rebban lämnade mig (fuck you bitch:$) för att fara och vara med några andra.

Efter en felringning (skulle ringa isabelle, ringde jocke richtmann) så styrde jag och sistnämnda mannen upp bilåkning som involverade att jag skulle köra. Hans bmw. Pulsen låg på 120 men allt gick som smort. Med han, poppen, rasmus (?) och runa/poppe i bilen styrdes fartrekord, buskörning, för många cigaretter, skratt&tårar och massor med andra trevligheter upp.

Ikväll har utan tvekan varit (bortsett från studentveckorna hihi) en av de bästa, på länge. Tack pojchar (och runa) för en riktigt skön kväll. Absolut inte sista gången det styrdes iallafall!

Nu är jag nyss (bortsett från att jag skrivit en miljon inlägg) hemkommen, eftersom att alla andra fylletrattar nästinpå däckade i bilen, och ska slå igång en film och bara njuta.
Fina, underbara, älskade måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0