IDA REBECKA JOHANSSON, REBDECKA JERRYSDOTTER, JERRYSDOTRA, RÖDTOTT OSVOSV.


Du är den starkaste människan jag känner. Du kan tackla problem som ingen annan kan. Kom ihåg att man inte alltid måste vara stark, det är okej att be om hjälp. Även om du inte har bett mig om någonting så står jag vid din sida, alltid. Du är allt och så mycket mer. Du har världen i dina händer. Du är den finaste människan som finns. Jag vet att jag alltid kan ringa till dig om det är någonting, alla gånger du har lyssnat, och alla gånger du har ställt upp för mig. Alla gånger du har tvingats sitta och höra när jag vräker ur mig alla mina problem, och du har alltid lösningar. Du har lösningar till allt. Allt kommer att bli bra, det vet både du och jag. Men tills dess, har du mig vid din sida. Alltid.

Jag älskar dig. Du är så mycket mer än du tror. Tack för allt, glöm inte att jag finns ett telefonsamtal bort om det är någonting, vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0